Závěrečné práce

Simulace herní umělé inteligence

Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto…

Dynamické difuzní globální osvětlení

Představujeme naši implementaci algoritmu pro výpočet globálního osvětlení v reálném čase založený na světelných polích z nedávno vydaného článku. Tato…

Procedurální generování venkovních scén

Tato bakalářská práce popisuje implementaci snadno použitelného nástroje pro herní engine Unity, který dokáže procedurálně generovat venkovní scény. Nástroj…

Aplikace pro sledování letadel v reálnem čase prostřednictvím rozšířené reality

Tato práce popisuje návrh a vývoj mobilní aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality. Zahrnuje rešerši existujících…

Zkvalitnění výuky předmětu PGR

Tématem mé práce je výzkum stavu předmětu PGR (Počítačová grafika) na FEL ČVUT a následný návrh změn pro tento předmět. Cílem práce je zkvalitnění výuky…
Více

Computer Graphics Group (CGG)


prof. Jiří Žára

  • Realistická syntéza obrazu (real-time rendering, produkční rendering).
  • Analýza vlastností komplexních 3D scén, jejich reprezentace a zobrazování.
  • Simulace a zobrazování přírodních jevů.
  • Virtuální a rozšířená realita.

Human Computer Interaction Center (HCI Center)


prof. Pavel Slavík

  • Multimodální uživatelská rozhraní
    (video, audio, hmat, gesta).
  • Specializovaná uživatelská rozhraní (mobilní aplikace, průmyslové aplikace, inteligentní domácnost, iDTV).
  • Přístupnost (zrakově postižení, vozíčkáři a senioři).

Institut Intermédií (IIM)


 Dr. Roman Berka

  • Mezioborový výzkum v oblasti technologií na pomezí vědy, performance a umění.
  • Spolupráce mezi studenty, umělci a vědci.
  • Virtuální a mixovaná realita, multimédia, interaktivní a distribuované instalace, elektronická a generativní syntéza zvuku a hudby, motion-capture.