Závěrečné práce

Rozhraní rozšířené reality pro více zařízení

Cílem práce je vytvořit uživatelské rozhraní pro rozšířenou realitu na velkoformátovém průhledném skleněném válci. Uživatel stojí uprostřed válce, na…

Design aplikace pro podporu výuky na dálku

Za účelem zmírnění rozdílů ve vzdělávání způsobené pandemií COVID-19, přešly školy v České republice (a po celém světě) na nekonvenční distanční výuku….

Iteraktivní instalace s podmořskými flokujícími zvířaty pro děti

Hlavním cílem této práce je seznámit se s fenoménem flokování zvířat v přírodě a vytvoření interaktivní podvodní simulace pro děti za pomocí Datově orientované…

Pokročilé tutoriály v I3T

Práce se zabývá vývojem nových výukových lekcí pro program I3T (Interactive Tool for Teaching Transformations). Program obsahuje úvodní sadu lekcí, která…

Výuková aplikace ve virtuální realitě s využitím hlasového rozhraní

Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace…
Více

Computer Graphics Group (CGG)


prof. Jiří Žára

  • Realistická syntéza obrazu (real-time rendering, produkční rendering).
  • Analýza vlastností komplexních 3D scén, jejich reprezentace a zobrazování.
  • Simulace a zobrazování přírodních jevů.
  • Virtuální a rozšířená realita.

Human Computer Interaction Center (HCI Center)


prof. Pavel Slavík

  • Multimodální uživatelská rozhraní
    (video, audio, hmat, gesta).
  • Specializovaná uživatelská rozhraní (mobilní aplikace, průmyslové aplikace, inteligentní domácnost, iDTV).
  • Přístupnost (zrakově postižení, vozíčkáři a senioři).

Institut Intermédií (IIM)


 Dr. Roman Berka

  • Mezioborový výzkum v oblasti technologií na pomezí vědy, performance a umění.
  • Spolupráce mezi studenty, umělci a vědci.
  • Virtuální a mixovaná realita, multimédia, interaktivní a distribuované instalace, elektronická a generativní syntéza zvuku a hudby, motion-capture.