X3DOM - Laskavý průvodce virtuálními světy

Příklady a obrázky z 6. kapitoly - Jen pro opravdové programátory?

Program P-6-2:
Zvýraznění vzhledu tělesa s pomocí převodního skriptu
Program P-6-3:
Zvýraznění vzhledu tělesa přímou změnou jeho parametrů
Program P-6-4:
Tlačítko se dvěma stavy
Obrázek 6-2:
Lampička s vypínačem
+
Program P-6-7:
Použití prototypu "LampaVI"
Program P-6-8:
Generátor pohybu v podobě prototypu se skriptem
Program P-6-9:
Spouštění několika časovačů skriptem
Obrázek 6-3:
Řízení stopek
+
Program P-6-10:
Složitější řízení animace skriptem

 
Na predchozi kapitolu Na hlavni stranku
Na předchozí kapitolu Na hlavní stránku

(C) Jiří Žára, 2015