Výsledky měření: blaxxun Contact 4.3, Direct3D mono ramp renderer

English
Česky
<< Předchozí
Hlavní stránka
Výsledky - obsah
Shrnutí výsledků
Grafy
Tabulky
Další >>

Počítač:
AMD K6-II 333MHz, 96MB RAM, S3 Virge/VX 2MB RAM, Windows2000
Prohlížeč:
blaxxun Contact 4.3, Direct3D mono ramp renderer
Snímková frekvence:
Polygony Materiály Materiály + světla Mlha Světlo Textury ROUTE
1000 17,98 Difůzní 10,31 Difůzní 9,80 Vypnutá 8,97 Avatar 8,22 Bez textury 9,09 0  87,50
2000 15,36 Vyzařování 10,47 Okolní 9,89 Zapnutá 8,92 4 směrová 8,15 1x1 9,90 2000 82,50
5000 12,79 Průhlednost 6,25 Vyzařování 9,90     8 směrových 7,69 512x512 9,58 4000 82,50
10000 9,57 Lesklý 1 10,74 Průhlednost 5,65     12 směrových 7,20 2048x2048 9,30    
20000 6,14  Lesklý 2 10,50 Lesklý 1 9,76     4 bodová 7,65 4096x4096 9,30    
30000 4,69 Vše 5,87 Lesklý 2 9,99     8 bodových 7,07 Bez textur 2,61    
40000 3,77     Vše 5,73     12 bodových 6,54 1 textura 1,82    
50000 3,12             4 reflektory 7,62 512 textur 1,56    
                8 reflektorů 7,04 1024 textur 1,58    
                12 reflektorů 6,55 1 textura 1024-krát 1,83    
Zabraná paměť:
50000 polygonů   Bez textur   512 textur   1 textura 1024-krát    
Poznámky:

Jaroslav Křivánek CGG FEL ČVUT Jiří Žára