VRML 97 - Laskavý průvodce virtuálními světy

Příklady a obrázky z 5. kapitoly - Události hýbou světem

Program P-5-1:
Předávání událostí mezi parametry uzlů
Obrázek 5-5:
+
Program P-5-2:
Ovládání natočení lampičky pomocí válcového manipulátoru
Obrázek 5-6:
+
Program P-5-3:
Posouvání lampičky v horizontální rovině
Obrázek 5-7:
Při vysílání jedné události více uzlům můžeme manipulovat s několika objekty naráz
+
Program P-5-4:
Ovládání lampičky s pomocí více manipulátorů
Obrázek 5-8:
Dva kulové manipulátory, které synchronně ovládají jeden cíl
+
Program P-5-5:
Ovládání lampičky dvojicí synchronizovaných manipulátorů
Program P-5-6:
Propojení zdrojů světla s detektorem dotyku
Program P-5-7:
Animace světla po dotyku objektu
Program P-5-8:
Animace plynulého rozsvěcování a zhasínání světla po dotyku objektu
Program P-5-9:
Barevné proměny reklamního nápisu
Obrázek 5-14:
+
Program P-5-10:
Animovaná procházka s pomocí interpolátoru polohy a orientace
Program P-5-11:
Otevírání dveří s pomocí interpolátoru orientace
Obrázek 5-16:
Deformace jednoduché trampolíny pomocí interpolátoru souřadnic
+
Program P-5-12:
Trampolína deformovaná po dopadu koule
Program P-5-13:
Detekce kolize u dvou těles
Obrázek 5-18:
Průvodce zachovává svoji polohu i vzhled bez ohledu na pohyb avatara
+
Program P-5-14:
Definice tělesa v roli průvodce s pomocí detektoru přítomnosti

 
Na predchozi kapitolu Na hlavni stranku Na dalsi kapitolu
Na předchozí kapitolu Na hlavní stránku Na další kapitolu

Jiří Žára, 1999