VRML 97 - Laskavý průvodce virtuálními světy

Příklady a obrázky z 4. kapitoly - Chci mít originál

Obrázek 4-1:
Skupina těles vzniklá z jediného prototypu
+
Program P-4-1:
Použití prototypu definovaného v souboru nabytek.wrl
Program P-4-2:
Obsah souboru nabytek.wrl s prototypem stolku
Obrázek 4-2:
+
Program P-4-4:
Použití knihovny prototypů materiálů
Program P-4-3:
Obsah souboru kovy.wrl s prototypy materiálů
Obrázek 4-3:
Prototyp lampičky vkládaný s různě nastavenými parametry
+
Program P-4-7:
Trojí použití prototypu lampičky
Program P-4-6:
Obsah souboru protolampa.wrl s prototypem lampičky

 
Na predchozi kapitolu Na hlavni stranku Na dalsi kapitolu
Na předchozí kapitolu Na hlavní stránku Na další kapitolu

Jiří Žára, 1999