Obrázek 3-1:
Umístění a orientace základních těles |
|
|
Program P-3-2:
Jednoduché umístění tělesa |
Obrázek 3-2:
Více těles sdružených do jednoho stromu Uzel Transform jako rodič několika potomků |
|
|
Obrázek 3-3:
Jednoduchá lampička |
Obrázek 3-4:
Odlišné materiálové parametry použité na tři tělesa s podobnou geometrií Matný modrý válec |
|
|
Obrázek 3-5:
Pokrytí základních těles texturou Program P-3-6: Mapování obrazové textury obr-rgb.gif |
Program P-3-7:
Použití transformované textury bez opakování |
|
|
Program P-3-8:
Textura v uzlu PixelTexture použitá ke šrafování válce |
Obrázek 3-6:
Použití průhledné a poloprůhledné textury |
|
|
Obrázek 3-7:
Šedá obrazová textura obarvená dále v uzlu Material |
Obrázek 3-8:
Změna vzhledu modelu lampičky přidáním barev a textur |
|
|
Obrázek 3-9:
Hnědý stolek s využitím DEF a USE |
Na předchozí kapitolu | Na hlavní stránku | Na další část |