X3DOM - Laskavý průvodce virtuálními světy

Příklady a obrázky z 3. kapitoly - Jednoduché světy - část 2 ze 3

Program P-3-10:
Čtyřboký jehlan definovaný uzlem IndexedFaceSet
Obrázek 3-12:
Rovinné trojúhelníky se stejnou geometrií, ale s různými parametry
+
Program P-3-11:
Různé kombinace parametrů uzlu IndexedFaceSet
Program P-3-12:
Textura mapovaná různými způsoby na geometrii uzlu IndexedFaceSet
Obrázek 3-13:
Při automaticky mapované textuře na geometrii uzlu IndexedFaceSet jsou rozměry a orientace textury odvozeny z mezních rozměrů geometrie objektu
Program P-3-13:
Zlatavý pohár definovaný uzavřeným profilem z osmi vrcholů a trajektorií o osmi bodech
Program P-3-14:
Pohár s texturou popsaný
Obrázek 3-15:
Obrázek nanesený na výškovou mapu
+
Program P-3-15:
Výškové pole s texturou
Obrázek 3-16:
Tenký bílý kvádr je doplněn barevnými čárami a body
+
Program P-3-16:
Dopisní obálka doplněná množinou čar a bodů
Obrázek 3-17:
Vylepšení vzhledu lampičky změnou tvaru stínítka
+
Program P-3-17:
Stínítko lampičky tvořené uzly Extrusion a IndexedLineSet
Program P-3-18:
Obyčejný nápis a dvousloupcový text v řečtině specifikovaný uzlem FontStyle

[Chyba ve Firefox: namísto řeckých písmen zobrazuje česká]
Obrázek 3-20:
Dvě na první pohled stejné desky jsou osvětlovány jedním reflektorem
Obrázek 3-21:
Tři tělesa postupně se ztrácející v mlze
+
Program P-3-19:
Tři červené válce umístěné ve žlutozelené mlze

Na predchozi cast Na hlavni stranku Na dalsi cast
Na předchozí část Na hlavní stránku Na další část

(C) Jiří Žára, 2015