Program P-3-20:
Pozadí v podobě koule dovoluje definovat pouze vodorovné barevné přechody |
|
|
Program P-3-21:
Pozadí ze šesti obrazů zajišťuje úplný panoramatický pohled [Pozor v MSIE: zobrazuje pouze obrazy s rozměry v mocninách dvou] |
Obrázek 3-24:
Doplnění lampičky zdrojem směrového světla (SpotLight) a pozadím. Kuličky jsou přidány pro kontrolu, že zdroj světla má nastaveny správně své charakteristiky |
|
|
Obrázek 3-26:
Použití billboardů pro modely stromů a zvířat Tři stromy jako billboardy s poloprůhlednou texturou |
Program P-3-24:
Pomocí uzlů Anchor lze návštěvníka provádět od stanoviště ke stanovišti [Chyba v X3DOM: přesun na stanoviště není implementován. Lze však řešit pomocí Javascriptu.] |
|
|
Obrázek 3-27:
Tři reprezentace téhož tělesa uzlem LOD Odstupňování detailů modelu ve čtyřech krocích v uzlu LOD |
Program P-3-26:
Kombinace automatického a doporučeného přepínání mezi reprezentacemi v uzlu LOD |
|
Na předchozí část | Na hlavní stránku | Na další kapitolu |