readed papers

  • R.G. Ofek and H.H. Cohen-Or, “Seamless Montage for Texturing Models”. EG2010
    • 13.4.2010
    • texturace
    • bezešvé vytváření textur založené na MRF - dvě kritéria, kvalita texturovaného trojúhelníku (integerace gradientů) a druhým kritériem je difference sousedních pixelů texturovacích trojúhelníků v prostoru modelu. Snaží se s trojúhelníky „kvrdlat“ o pár pixelů v prostoru textury, tak aby minimalizovali druhé kritérium při zachování max. kvality = 1. kritérium. Využívají 3-level pyramidu, takže s trojúhelníkem kvrdlají o +-64pixelů. funguje velmi dobře, problémy vyvstávají u textur s vyssími frekvencemi.
  • J. Y Oh, W. Stuerzlinger, and J. Danahy, “Comparing sesame and sketching on paper for conceptual 3d design,” in EG Workshop on Sketch-Based Interfaces and Modeling, 2005, 81–87.
    • 1.4.2010
    • sketch based interface, CoVID
    • porovnání sketch 3D modeláře s normálním způsobem skicování na papíře z pohledu architektů v prvotním záměru návrhu budovy. Vychází jim, že jejich UI je dostatečně sketch na to aby jej mohli architekti používat místo papíru, že jim umožňuje dokonce vetší volnost a více popouští uzdu kreativitě. použili 6 testerů z architektury. jejich systém (SESAME) je ke stažení
  • A. Shesh and B. Chen, “Smartpaper: An interactive and user friendly sketching system”, Computer Graphics Forum, 2004, pp. 301–310.
    • 30.3.2010
    • sketch based interface
  • D.G. Aliaga, P.A. Rosen, and D.R. Bekins, “Style grammars for interactive visualization of architecture”, IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics, vol. 13, 2007, pp. 786–797.
    • březen 2010
    • image based modeling, grammar generation
    • články citující:
      • S.N. Sinha, D. Steedly, R. Szeliski, M. Agrawala, and M. Pollefeys, “Interactive 3D architectural modeling from unordered photo collections”, ACM Transactions on Graphics, vol. 27, 2008, p. 1. - čistě modelování
      • C.A. Aliaga and B. Beneš, “Building Reconstruction using Manhattan-World Grammars”. - fitují generované budovy do obrázku
      • Guo Wu, et al., A Hybrid Modeling Method of Chinese Ancient Architecture - fitují generované budovy do obrázku
      • S. Becker and N. Haala, “Grammar Supported Facade Reconstruction from Mobile LIDAR Mapping”, 2009. - fitují generované budovy do obrázku
      • Jan Soukal - Automatická tvorba budov - diplomka - Masarykova univerzita - přehled o výrobě dat a generování měst z nich
  • S.N. Sinha, D. Steedly, R. Szeliski, M. Agrawala, and M. Pollefeys, “Interactive 3D architectural modeling from unordered photo collections”, ACM Transactions on Graphics, vol. 27, 2008, p. 1.
    • listopad 2009
    • „sketch“ image - based modeling
    • práce založená na detekci hran v obraze, uživatel vytváří hrany ploch - tyto hrany se snapují na detekované hrany v obrázku. dle vzniklé plochy v obraze provedou segmentaci pointcloudu a plochu fitnou ve 3D
    • prozatím největší konkurent mého přístupu
 
cs/members/sedlad1/phdstudies/readedpapers.txt (14191 ) · Poslední úprava: 10.05.2011 - 12:30 (upraveno mimo DokuWiki)