Kurz multimedálních aplikací

Ing. David Sedláček Vyučující Ing. David Sedláček __ Rozvrhy A7B39KMA, Y39KMA
Zakončení KZ Web Y39KMA
Kredity 6 Rozsah výuky 0 + 4
Semestr L Typ předmětu V

Anotace

Předmět je navržen jako kurz aktuálně zvoleného programu používaného v praxi, v současnosti program Maya. V rámci kurzu si studenti osvojí zásady práce s aplikací a získají dovednosti, které uplatní při přípravě dat pro multimediální aplikace.

Osnovy přednášek

  1. Uživatelské rozhraní, filosofie modelování, Zadání 1. úlohy.
  2. Polygonální modelování, operace nad vrcholy, hranami a tělesy.
  3. Polygonální modelování - další techniky. Kontrola 1. úlohy.
  4. Subdividion, modelování postupným dělením.
  5. NURBS, operace nad křivkami a plochami. Odevzdání 1. úlohy, zadání 2. úlohy - komplexní model.
  6. NURBS - pokročilejší operace.
  7. Texturování, světlo.
  8. Rendering.
  9. Animace pomocí kanálů, principy.
  10. Inverzní kinematika. Kontrola 2. úlohy.
  11. Částicové systémy, mechanika.
  12. Fluidní dynamika.
  13. Dynamika: šaty, vlasy. Kompletace a odevzdání 2. úlohy.

Osnovy cvičení

  1. Uživatelské rozhraní, filosofie modelování, Zadání 1. úlohy.
  2. Polygonální modelování, operace nad vrcholy, hranami a tělesy.
  3. Polygonální modelování - další techniky. Kontrola 1. úlohy.
  4. Subdividion, modelování postupným dělením.
  5. NURBS, operace nad křivkami a plochami. Odevzdání 1. úlohy, zadání 2. úlohy - komplexní model.
  6. NURBS - pokročilejší operace.
  7. Texturování, světlo.
  8. Rendering.
  9. Animace pomocí kanálů, principy.
  10. Inverzní kinematika. Kontrola 2. úlohy.
  11. Částicové systémy, mechanika.
  12. Fluidní dynamika.
  13. Dynamika: šaty, vlasy. Kompletace a odevzdání 2. úlohy.

Literatura

  1. Chris Maraffi: Maya Character Creation: Modeling and Animation Controls, New Riders Press; 1st edition, 2003.
  2. Jason Osipa: Stop Staring: Facial Modeling and Animation Done Right, Sybex Inc., 2003.
 
cs/study/kma.txt (11684 ) · Poslední úprava: 10.05.2011 - 12:30 (upraveno mimo DokuWiki)