![]() | Vyučující | Ing. Ladislav Čmolík | __ | Rozvrhy | Y39MGA, A7B39MGA |
---|---|---|---|---|---|
Zakončení | Z + Zk | Web | Y39MGA | ||
Kredity | 6 | Rozsah výuky | 2 + 2 | ||
Semestr | Z + L | Typ předmětu | Z |
Cílem předmětu je přehledné seznámení s teoretickými základy multimedií a počítačové grafiky a použití těchto znalostí v praxi.
1. Seznámení s předmětem. Světlo a barvy v počítačové grafice.
2. 2D rastrová grafika.
3. Úpravy 2D obrazu.
4. 2D vektorová grafika.
5. Reprezentace 3D těles.
6. Modelování 3D těles 1.
7. Modelování 3D těles 2.
8. Světlo a materiály ve 3D grafice 1.
9. Světlo a materiály ve 3D grafice 2.
10. Počítačová animace.
11. Virtuální a rozšířená realita.
12. Počítačová typografie a DTP 1.
13. Počítačová typografie a DTP 2.
1. Seznámení s předmětem. Světlo a barvy v počítačové grafice.
2. 2D rastrová grafika.
3. Úpravy 2D obrazu.
4. 2D vektorová grafika.
5. Reprezentace 3D těles.
6. Modelování 3D těles 1.
7. Modelování 3D těles 2.
8. Světlo a materiály ve 3D grafice 1.
9. Světlo a materiály ve 3D grafice 2.
10. Počítačová animace.
11. Virtuální a rozšířená realita.
12. Počítačová typografie a DTP 1.
13. Počítačová typografie a DTP 2. Zápočty.
[1] James H. Earle, Engineering Design Graphics, Prentice Hall, 2004.
[2] Encarnacao, J.L., Computer Graphics: Systems and Applications, Prentice Hall, 1999.
[3] Steve Cunningham, Computer Graphics: Programming, Problem Solving, and Visual Communication, Prentice Hall, 2005.