Pavel Stibal: Music Retargeting

Prozkoumejte problematiku music retargetingu, kde se z existujici skladby (audionahravky) vytvori jeji varianta kdy bez zmeny tempa se zmeni delka celkove skladby vynechanim pripadne zopakovanim vhodne vybranych casti. Implementujte clanek:

  • Simon Wenner, Jean-Charles Bazin, Alexander Sorkine-Hornung, Changil Kim, Markus Gross: Scalable Music: Automatic Music Retargeting and Synthesis. Computer Graphics Forum (Proceedings of Eurographics 2013), vol. 32, no. 2, pp 345–354.

Marek Pritasil: Data Collection of Elliptical Questions (Natural Language Processing) using Mechanical Turk

Assignment: Get acquainted with the Amazon Mechanical Turk. Get to know how to implement the backend for custom Human Intelligence Tasks. Implement the infrastructure for data collection experiment carried by IBM focusing on building a corpus of elliptical questions. Carry out the data collection.

Zbyněk Eiselt: Slovní doprovod pro počítačovou hru

Realizujte hru se zaměřením na simulaci „kibicujícího průvodce“ (komentátora). Hra s jednoduchou mechanikou typu tower defense bude interagovat s hráčem jednak prostřednictvím běžných elementů (hrací plocha, standardní ovládání, atd.), ale též skrze postavu kibice, který bude neustále doprovázet celou hru slovními poznámkami k aktuální situaci. Jeho hlášky by měly vycházet ze fáze uživatelského rozhraní (zdali je hráč v hlavním menu, v tutoriálu, či zda už hraje), stavu hry (intenzita nepřátel, počet životů, atd.), ale i z hráčovy historie (zdali se mu v této hře daří nebo zdali jeho výkon pokulhává). Je důležité, aby kybic mohl přerušit, co zrovna říká, a zareagovat na aktuální dění. Navrhněte strukturu (např. stavový diagram) takových hlášek, mechaniku výběru, vyvážení instancí různých hlášek, atd.

 
cs/study/predmetprojekt/zadani_zs_2014_2015.txt (3270 ) · Poslední úprava: 29.09.2014 - 12:29 (upraveno mimo DokuWiki)