Defended Master and Bachelor Theses :
2024
|
Zdeněk Kolář
Waterfall simulation
Simulace vodopádů
Master thesis
|
|
Martin Douda
Cave Networks Generation
Generování jeskynních systémů
Bachelor thesis
|
|
Viktor Shubert
Procedural Water Waves
Procedurální generování vln na vodní hladině
Bachelor thesis
|
2022
|
Michal Pozník
Night Sky Rendering
Vykreslování noční oblohy
Master thesis
|
|
Vojtěch Cimbura
Comparison of Sand Simulation Methods and Their Application to Snow Simulation
Porovnání metod simulace písku a jejich aplikace na simulaci sněhu
Master thesis
|
|
Martin Pažout
Falling Leaves Simulation
Simulace padajícího listí
Master thesis
|
|
Matěj Sakmary
Atmosphere and Cloud Rendering in Real-time
Vykreslování oblohy a mraků v reálném čase
Bachelor thesis
|
|
Dominik Dinh
Dynamic Snow Surface
Dynamický sněhový povrch
Bachelor thesis
|
|
Filip Harant
Procedural Modeling of Leaves and Simulation of their Aging
Procedurální modelování listů a simulace jejich stárnutí
Bachelor thesis
|
|
Petr Lhota
Virtual World Editor
Editor virtuálních světů
Bachelor thesis
|
2021
|
Daniel Gruncl
Transformation Manipulators and Scripting in I3T
Manipulátory pro editaci transformacních matic a skriptování v I3T
Bachelor thesis
|
2020
|
Aleš Koblížek
Realistic Rendering of Water Surfaces
Realistické zobrazování vodních ploch
Master thesis
|
|
Vojtěch Cimbura
Weathering of Rocks
Simulace zvětrávání hornin
Bachelor thesis
|
|
Karel Tomanec
Font Rendering in OpenGL
Knihovna pro vykreslování textu v OpenGL
Bachelor thesis
|
|
Michael Očenášek
Simulation of Volcanic Eruptions
Simulace sopečných erupcí
Master thesis
|
|
Roman Galajda
Designing a Modern High-level Graphics API
Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API
Master thesis
|
|
Michal Hvězda
Daylight Model for System VRUT
Model oblohy pro systém VRUT
Bachelor thesis
|
2019
|
Martin Čáp
Simulation of Orographic Clouds
Simulace orografické oblačnosti
Master thesis
|
|
Emese Szabó
Reshaping the Surface of the Snowy Landscape by Wind Erosion
Přetváření povrchu zasněžené krajiny vlivem větrné eroze
Bachelor thesis
|
2017
|
David Vyvlečka
Simulation of Mixed-motion Avalanches
Simulace lavin
Master thesis
|
2016
|
Richard Dobřichovský
A Lightning Plug-in for the Foundry's Nuke Compositor
Generátor blesků pro kompositor Nuke
Master thesis
|
|
Michal Novotný
Water Flow Simulation in Urban Scenes
Simulace stékání dešťové vody ulicemi rozsáhlých městských scén
Bachelor thesis
|
2015
|
Martin Bláha
Simulation of Snow Accumulation
Simulace akumulace sněhu
Master thesis
|
|
Andrey Ufimtsev
Water Surface Modeling
Modelování vodní hladiny
Bachelor thesis
|
|
Nikita Silin
Web based Application for the Maintenance of 3D Models Database
Webová aplikace pro správu databáze 3D modelů
Bachelor thesis
|
2014
|
Martin Krošlák
Realistic Snow Rendering
Realistické zobrazování sněhu
Master thesis
|
|
Martin Morávek
Game Engine for Voxel based Scenes
Herní jádro pro pro práci s objemovými elementy
Bachelor thesis, in Czech
|
2013
|
Zdeněk Glazer
Progressive Computation of Global Illumination
Progresivní metody výpočtu osvětlení
Master thesis
|
|
Martin Hanák
Global Illumination Computation using Photon Maps
Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map
Master thesis, in Czech
|
2012
|
Jaroslav Mach
Simulation of Cloud Dynamics
Simulace dynamiky mraků
Master thesis
|
2011
|
Filip Hřebačka
Animation of Chemically Reactive Fluids
Animace chemických reakcí
Master thesis, in Czech
|
|
Michal Kalous
Physically-Based Modeling of Burning Objects
Modelování hořících objektů
Master thesis, in Czech
|
|
David Eršil
Sandstorm Simulation
Simulace písečné bouře
in Czech
|
|
Lukáš Oreška
Sandstorm Vizualization
Vizualizace písečných bouří
Master thesis, in Czech
|
|
Adam Pospíšil
Simulation of Lunar Eclipses
Simulace zatmění měsíce
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Martin Bláha
Simulation and Visualization of the Aurora Borealis
Simulace a vizualizace polární záře
Bachelor thesis, in Czech
|
2010
|
Štěpán Beneš
3D Graphical Editor for Finite Element Meshes
Grafický editor sítí konečných prvků ve 3D
Master thesis, in Czech
|
|
Tereza Hyková
Roller Coaster Simulator
Simulátor horské dráhy
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Luděk Baumgartner
3D Simulator of Solar System
3D simulator sluneční soustavy
Bachelor thesis, in Czech
|
2009
|
Petr Šilhan
Realistic Rendering of Wet Materials
Realistické zobrazování mokrých materiálů
Master thesis, in Czech
|
|
Filip Hřebačka
Visual Simulation of Weathering
Simulace stárnutí materiálů
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Michal Kalous
Simulation and Rendering of Halos
Simulace a zobrazování halo efektů
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Markéta Rejdová
Realistic Rain Rendering
Realistické zobrazování deště
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Vojtěch Smrček
Simulation and Rendering of Corrosion
Simulace a zobrazování koroze
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Aleš Zavadský
Genesis - Library for Video Processing and Video Playback
Genesis - Knihovna pro zpracování a přehrávání videa
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Adam Prchlík
Introduction to Game Engines
Popis programových celků pro tvorbu počítačových her
Bachelor thesis, in Czech
|
2008
|
Tomáš Bergl
Modeling and Rendering of Lightning
Modelování a vizualizace blesků
Master thesis, in Czech
|
|
David Pfeifer
Simulation of Atmospheric Phenomena
Simulace atmosférických jevů
Master thesis, in Czech
|
|
Lukáš Zikeš
Modeling of Water Surfaces
Modelování vodní hladiny
Master thesis, in Czech
|
|
Petr Slivoň
Rendering core for visualization of three-dimensional data in real time
Zobrazovací jádro pro vizualizaci třírozměrných dat v reálném čase
Master thesis, in Czech
|
|
Tomáš Staško
Editor of Parametric Curves
Editor křivek
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Jan Klusák
Editor of Parametric Surfaces
Editor ploch
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Jiří Douša
Turn-based Strategic Game
Strategická tahová hra
Bachelor thesis, in Czech
|
2007
|
Ondřej Novák
Viscous Fluids Simulation
Simulace viskózních kapalin
Master thesis, in Czech
|
|
Radek Tykal
Maya - Bezier Curves and Surfaces
Maya - Bezierovy křivky a plochy
Master thesis, in Czech
|
|
Jan Polan
Generation and Visualization of Natural Scenes
Generování a zobrazování přírodních scén
Master thesis, in Czech
|
|
Ondřej Linda
Generation of Planetary Models by means of Fractal Algorithms
Fraktální algoritmy pro generování modelu planet
Bachelor thesis
|
2006
|
Martin Fousek
Visual Simulation of Sand Dunes
Simulace vzniku a vývoje písečných dun
Master thesis, in Czech
|
|
Jiří Moučka
Volcanic Clouds Animation
Animace vulkanických mračen
Master thesis, in Czech
|
|
Martin Dušek
Modelling Plants using L-systems
Modelování rostlin pomocí L-systémů
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Jiří Drahokoupil
Interior Designer
Bytový architekt
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Milan Timko
Vehicle Simulator
Simulátor automobilu
Bachelor thesis, in Czech
|
|
Michal Gabriel
Support of Computer Graphics Education
Programová podpora výuky počítačové grafiky
Bachelor thesis, in Czech
|
2005
|
Martin Krahulík
BRDF Representation for Computer Graphics
Reprezentace BRDF v počítačové grafice
Master thesis, in Czech
|
2004
|
Martin Kafka
Visual Simulation of Breaking and Cracking Objects
Vizualizace praskání a rozlamování objektů
Master thesis, in Czech
|
2003
|
Michal Poneš
Modeling and Rendering of Clouds
Modelování a renderování mraků
Master thesis, in Czech
|
|
Tomáš Sára
Tone Mapping Techniques
Techniky mapování tónů
Master thesis, in Czech
|
2001
|
David Kalita
Modeling and Rendering of Water Surfaces
Modelování a renderování vodních ploch
Master thesis, in Czech
|
|