|
Při zobrazování VRML scény se používá algoritmus z-buffer, jehož časová
složitost je O(n), kde n je počet polygonů, ze kterých
je scéna složena (tedy rychlost je přímo úměrná počtu polygonů).
Všechny další vlastnosti, které ovlivňují rychlost zobrazení světa mají
vliv pouze na multiplikativní konstantu, kterou operátor O skrývá.
Rychlost zobrazení scén s různým počtem polygonů je proto základním měřítkem
pro určení rychlosti prohlížeče.
Tento test sestává z osmi VRML scén, v nichž se počet polygonů (trojúhelníků)
pohybuje v rozmezí od 1000 do 50000. Ve všech techto scénách je stejný
objekt, pokaždé je ale aproximován přesněji než v předchozím případě.
U všech těchto objektů je nastavena pouze difůzní složka materiálu, používá
se pouze čelní světlo avatara (ve scéně žádné světelné zdroje nejsou).
Testy:
|