2D kreslení na papír ve virtuální realitě
Tato práce se zabývá analýzou a možným implementováním metod digitálního malování v rámci virtuální reality za účelem vytvořit virtuálně realistický zážitek připomínající tvorbu domů Langweilova modelu. Je poskytnut přehled digitálního malování, analýza tvorby realistického virtuálního zážitku a je navržena možná implementace malování, řezání a dalších funkcionalit ve virtuální realitě se snahou udržet zážitek uvěřitelným. Je také poskytnut přehled a výsledky testování implementace v Unity. Tato práce navazuje na práci Bc. Lukáše Pospíšila s názvem Virtuální zážitek „Tvorba Langweilova modelu Prahy“.
![](https://dcgi.fel.cvut.cz/wp-content/themes/dcgi/static/images/award.png)
Cena děkana za vynikajici bakalářskou práci
![](https://dcgi.fel.cvut.cz/wp-content/wpallimport-dist/theses/images/theses-2022-papayrob-teaser.png)