Závěrečné práce

Testování užitečnosti nátroje pro výuku tranformací

Program Interactive Tool for Teaching Transformations (I3T) byl vytvořen s cílem pomoci studentům porozumět transformacím využívaným v počítačové grafice….

Vizualizace časoprostorových událostí

Tato diplomová práce se zaměřuje na zjednodušení porozumění událostem, které se zároveň odehrávají v čase i prostoru. V práci je představen nástroj, který…

Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her

Tato práce se zabývá možností využití naměřených dat odrazivosti skutečných materiálů pro simulaci osvětlení povrchů v herních enginech Unity a Unreal…

Simulace herní umělé inteligence

Téměř každá dnešní hra obsahuje nějaký druh simulace umělé inteligence. Jednou z nejpoužívanějších je simulace umělé inteligence nehráčských postav. Tyto…

3D model zaniklého kostela v areálu ČVUT na Zbořenci

Tato bakalářská práce se zabývá digitální rekonstrukcí zaniklého barokního kostela s využitím 3D modelování a rozšířené reality. Cílem projektu bylo vytvořit…
Více

Computer Graphics Group (CGG)


prof. Jiří Žára

  • Realistická syntéza obrazu (real-time rendering, produkční rendering).
  • Analýza vlastností komplexních 3D scén, jejich reprezentace a zobrazování.
  • Simulace a zobrazování přírodních jevů.
  • Virtuální a rozšířená realita.

Human Computer Interaction Center (HCI Center)


prof. Pavel Slavík

  • Multimodální uživatelská rozhraní
    (video, audio, hmat, gesta).
  • Specializovaná uživatelská rozhraní (mobilní aplikace, průmyslové aplikace, inteligentní domácnost, iDTV).
  • Přístupnost (zrakově postižení, vozíčkáři a senioři).

Institut Intermédií (IIM)


 Dr. Roman Berka

  • Mezioborový výzkum v oblasti technologií na pomezí vědy, performance a umění.
  • Spolupráce mezi studenty, umělci a vědci.
  • Virtuální a mixovaná realita, multimédia, interaktivní a distribuované instalace, elektronická a generativní syntéza zvuku a hudby, motion-capture.