I3T je interaktivní nástroj pro výuku 3D transformací. Tato práce se zaměřuje na vylepšení uživatelského rozhraní jeho maticového editoru implementovaného pomocí C++ knihovny Dear ImGui. V první části...
Práce se zabývá vylepšením použitelnosti programu Interactive Tool for Teaching Transformations (I3T), který slouží jako výuková pomůcka při vysvětlování geometrických transformací v počítačové grafice....
Cílem této bakalářské práce bylo rozšíření funkcionality interaktivního nástroje I3T (An Interactive Tool for Teaching Transformations), který je vyvíjen studenty Katedry počítačové grafiky a interakce...
Tento text se zabývá efektivní rasterizací rozsáhlých 3D modelů v reálném čase, přičemž hlavní pozornost je věnována úrovním detailů (LOD). Po stručném shrnutí existujících technik práce obsahuje návrh...
Práce se zabývá zlepšením nástroje I3T (Interactive Tool for Teaching Transformations), vzdělávací aplikace určené k výuce 3D transformací. Cílem je vylepšit její tutoriály, manuál, začlenění do výuky...
Program Interactive Tool for Teaching Transformations (I3T) byl vytvořen s cílem pomoci studentům porozumět transformacím využívaným v počítačové grafice. Práce se zaměřuje na otestování užitečnosti zmiňovaného...
Práce se zabývá vývojem nových výukových lekcí pro program I3T (Interactive Tool for Teaching Transformations). Program obsahuje úvodní sadu lekcí, která učí základy ovládání a transformací. Nové lekce...
Důležitou roli pži pochopení grafu hraje jeho grafická reprezentace. Vykreslení grafu by mělo být závislé na typu grafu. Hodně specifický typ grafu je pužíván v programu nazvaném Interactive Tool for...
Tato diplomová práce popisuje cyklus vývoje řídícího systému pro CNC řezací stroje. Práce se zabývá všemi fázemi vývoje systému od analýzy stávajících řídících systémů a identifikací jejich nedostatků,...
Geometrické transformace jsou v počítačové grafice velmi důležité. Pro řadu lidí je však velkým problémem jim porozumět, což dokládá i velké množství tištěných publikací a tutoriálů na toto téma. Většina...
Při tvorbě počítačových her je nutné reprezentovat mnoho objektů a jejich chování. Nejčastějším způsobem je reprezentace pomocí hierarchie tříd. Ta má ale řadu nevýhod, např. obtížnou modifikaci hierarchické...
Tato práce se zabývá vytvořením webových stránek pro zjišťování informací o extenzích OpenGL. Stránky mají obsahovat aktuální seznam všech známých extenzí, jejich specifikace a další obsah, který budou...
Grafické podklady pro některé metody terapie zrakově postižených dětí existují v současné době pouze v papírové podobě. Cílem této práce byla digitalizace těchto podkladů a vytvoření elektronické verze...
Tato práce se zabývá analýzou dopadů výskytu jednotlivých chyb povrchových mřížek 3D objektů na detekční a opravné algoritmy ostatních typů chyb, které se na povrchové mřížce mohou vyskytovat. Zkoumá...
Príkladov aplikácií OpenGL je na internete mnoho. Nájsť dobre spracované programy je obtiažne. Študenti začínajúci s OpenGL majú nedostatok prehľadných, a cielene vypracovaných príkladov. Preto som vytvoril...
Práce se zabývá návrhem a realizací specifického frameworku/GCS (Game Creation System), zamereného na žánr RPG her. Duraz je kladen na otevrenost a možnost vytváret široké spektrum rozdílných her. V textu...
Tato bakalářská práce se zabývá dostupnými nástroji pro testování studentů a jejich vlastnostmi. Na základě ukázkových testů tyto nástroje hodnotí, analyzuje jejich možnosti, využití a funkcionalitu....